Spooky runner ~ Cahya Games - Free games download for android

Wednesday 29 July 2015

Spooky runner
Get Spooky runner and other apk games totally free.
Arcade Online
Added: 07-28-2015

DOWNLOAD 2.3.3 [Apk]

English :
Spooky runner - control a character running along different locations collecting coins and bonuses. Help the hero survive the curses and escape from monsters. Don't stop for a second and run in different directions along the locations of this game for Android. Be faster in the treasure hunt than your rivals. Collect gold and look for hiding places. Sometimes you will find magical items that curse all the other players when activated. Use them to win. In addition you can turn into a monster for a while and chase your rivals.

Indonesian :
Spooky runner - mengontrol karakter berjalan di sepanjang lokasi yang berbeda mengumpulkan koin dan bonus. Bantuan pahlawan bertahan kutukan dan melarikan diri dari monster. Jangan berhenti untuk kedua dan berjalan di arah yang berbeda sepanjang lokasi game ini untuk Android. Lebih cepat dalam perburuan harta karun dari pesaing Anda. Mengumpulkan emas dan mencari tempat persembunyian. Kadang-kadang Anda akan menemukan item magis yang mengutuk semua pemain lain ketika diaktifkan. Gunakan mereka untuk menang. Selain itu Anda bisa berubah menjadi sebuah rakasa untuk sementara dan mengejar rival Anda.

Game features:

  • Funny characters
  • Compete with other players
  • Simple controls
  • Different objects


Screenshot :






Categories:


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque volutpat volutpat nibh nec posuere. Donec auctor arcut pretium consequat. Contact me 123@abc.com

0 comments:

Post a Comment