Road Riot For Tango [Mod Money] ~ Cahya Games - Free games download for android

Friday 3 July 2015

Road Riot For Tango [Mod Money]
Added : 03-07-2015

DOWNLOAD [apk]

English :
This is a free to play action race game where you get to blast your way through your opponents and rivals. If you are both a fan of racing or battle the this game should be on the list of your to play games as its both insanely fun and addictive at the same time, You are to race in a series of tricky tracks while taking down your opponents while on high speeds, you also get to customize your cars and fit them with armory that would aid you in taking down your opponents. This game easy play and simple controls give you that fun feel and keep your adrenaline juice pumped up.

Indonesian :
Ini adalah untuk memainkan aksi balap game di mana Anda mendapatkan untuk ledakan jalan Anda melalui lawan Anda dan saingan. Jika Anda berdua penggemar balap atau pertempuran game ini harus pada daftar Anda untuk bermain game sebagai yang baik gila-gilaan menyenangkan dan adiktif pada saat yang sama, Anda harus balapan dalam serangkaian trek rumit saat mengambil bawah lawan Anda sementara pada kecepatan tinggi, Anda juga bisa menyesuaikan mobil Anda dan cocok mereka dengan gudang senjata yang akan membantu Anda dalam mencatat lawan Anda. Game ini bermain mudah dan kontrol sederhana memberikan yang menyenangkan merasakan dan menjaga jus adrenalin Anda dipompa.

Screenshot :




Categories: ,


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque volutpat volutpat nibh nec posuere. Donec auctor arcut pretium consequat. Contact me 123@abc.com

0 comments:

Post a Comment