Deadly fight ~ Cahya Games - Free games download for android

Monday 6 July 2015

Deadly fight
Thousands of free full games only on our site!
Added: 06-07-2015

DOWNLOAD [apk]

Engglish :
Deadly fight - choose from many fighters and take part in a martial art tournament. Fight in deadly 1 on 1 battles with strong enemies. Show off your skills on the ring of this game for Android. Make unexpected attacks and defeat your rivals. Di high jumps, kick and punch. Block and dodge enemy attacks. Use a variety of combos to boost your chances of winning. Unlock new characters, each with their own unique abilities and fighting style.

Indonesian :
Deadly fight - memilih dari banyak pejuang dan mengambil bagian dalam turnamen seni bela diri. Bertarung di mematikan 1 pada 1 pertempuran dengan musuh yang kuat. Memamerkan keterampilan Anda pada cincin game ini untuk Android. Membuat serangan yang tak terduga dan mengalahkan pesaing Anda. Di melompat tinggi, tendangan dan pukulan. Blok dan menghindar serangan musuh. Gunakan berbagai combo untuk meningkatkan peluang Anda untuk menang. Membuka karakter baru, masing-masing dengan kemampuan unik mereka sendiri dan gaya bertarung.

Game features:

  • 12 characters
  • 2 types of moves
  • Deadly combos
  • Great sound and spacial effects


Screenshot :






Categories:


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque volutpat volutpat nibh nec posuere. Donec auctor arcut pretium consequat. Contact me 123@abc.com

0 comments:

Post a Comment