Bima X ~ Cahya Games - Free games download for android

Sunday 5 July 2015

Bima X
Fighting 3D Multiplayer (Bluetooth)
Added: 05-07-2015

DOWNLOAD [apk]

English :
Bima X - choose one of unique heroes and take part in dynamic 1 on 1 battles. Use different moves from various martial arts. Fight strong opponents and become the champion in this game for Android. The game features a lot of characters, each with a unique look and amazing superpowers. Punch and kick, do high jumps, dodge enemy attacks, and put a powerful blocks. Use unusual abilities of your heroes like fire attack, flight, etc.

Indonesian :
Bima X - memilih salah satu pahlawan yang unik dan ambil bagian dalam dinamis 1 pada 1 pertempuran. Gunakan gerakan yang berbeda dari berbagai seni bela diri. Melawan lawan yang kuat dan menjadi juara dalam game ini untuk Android. Permainan ini memiliki banyak karakter, masing-masing dengan tampilan yang unik dan kekuatan super menakjubkan. Punch dan tendangan, melakukan lompatan tinggi, menghindari serangan musuh, dan menempatkan blok kuat. Menggunakan kemampuan yang tidak biasa pahlawan Anda seperti serangan api, penerbangan, dll.

Game features:

  • Many characters
  • Colorful arenas
  • 2 game modes
  • 5 difficulty levels


Screenshot :




Categories:


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque volutpat volutpat nibh nec posuere. Donec auctor arcut pretium consequat. Contact me 123@abc.com

0 comments:

Post a Comment