Avatar 3D ~ Cahya Games - Free games download for android

Sunday 5 July 2015

Avatar 3D
Action 3D
Added: 05-07-2015


DOWNLOAD [apk]

English :
Avatar 3D - an official three-dimensional game based on the movie "Avatar". You will transfer to the remarkable world of imagination and fantasy. You should play for a former marine Jack Sallie, destruction of indigenous people of a planet Pandora was his mission initially. But Sallie suddenly changes, and takes the side of natives, comprehends their culture and customs. And as a result, practically without weapon, opposes the former allies with the purpose to rescue Pandora! You will visit the wild jungle and you will merge with them with your brain, you will soar in heavens and participate in bloody fights. You are waited for by a various gameplay, from adventures and fight before soaring in the heavens, seven various game worlds. The game shakes by excellent graphics and excellent physics.

Indonesian :
Avatar 3D - sebuah game tiga dimensi resmi berdasarkan film "Avatar". Anda akan mentransfer ke dunia luar biasa dari imajinasi dan fantasi. Anda harus bermain untuk mantan laut Jack Sallie, penghancuran masyarakat adat dari planet Pandora adalah misinya awalnya. Tapi Sallie tiba-tiba berubah, dan mengambil sisi pribumi, memahami budaya dan adat istiadat mereka. Dan sebagai hasilnya, praktis tanpa senjata, menentang mantan sekutu dengan tujuan untuk menyelamatkan Pandora! Anda akan mengunjungi hutan liar dan Anda akan bergabung dengan mereka dengan otak Anda, Anda akan melambung di langit dan berpartisipasi dalam perkelahian berdarah. Anda menunggu oleh berbagai gameplay, dari petualangan dan melawan sebelum melonjak di langit, tujuh berbagai dunia game. Permainan getar dengan grafis yang sangat baik dan fisika yang sangat baik.

Screenshot :






Categories:


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque volutpat volutpat nibh nec posuere. Donec auctor arcut pretium consequat. Contact me 123@abc.com

0 comments:

Post a Comment