Tank alliance: Fury ~ Cahya Games - Free games download for android

Tuesday 30 June 2015

Tank alliance: Fury
Play Android game Tank alliance: Fury without any payments!
Added: 01-07-2015



DOWNLOAD [apk]

English :
Tank alliance: Fury - build your own empire and defend it from many enemies with your strong army. Improve your empire and widen its boundaries. Join the fight against international terrorist organizations in this game for Android. Get valuable resources on the territory of your empire. Construct buildings for different purposes, walls, and so on. Research new technologies that you need to produce military equipment. Ally with your friends to fight common enemies together. Chat with other players.

Indonesian :
Tank alliance: Fury - membangun kerajaan sendiri dan mempertahankannya dari banyak musuh dengan tentara yang kuat Anda. Meningkatkan kerajaan Anda dan memperluas batas-batasnya. Bergabung dengan melawan organisasi teroris internasional dalam game ini untuk Android. Dapatkan sumber daya berharga di wilayah kerajaan Anda. Membangun bangunan untuk tujuan yang berbeda, dinding, dan sebagainya. Penelitian teknologi baru yang Anda butuhkan untuk memproduksi peralatan militer. Ally dengan teman-teman Anda untuk melawan musuh bersama bersama-sama. Chatting dengan pemain lain.

Game features:

  • Many buildings
  • Different types of troops
  • Fight other players
  • Interesting missions


Screenshot :





Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque volutpat volutpat nibh nec posuere. Donec auctor arcut pretium consequat. Contact me 123@abc.com

0 comments:

Post a Comment